Katalog knjižnice OŠ "Ivan Filipović" Račinovci |
Popis lektire OŠ "Ivan Filipović" Račinovci |
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U Osnovnoj školi „Ivan Filipović“ Račinovci, 18. lipnja 2021. godine kustos Muzeja Cvelferije Ivan Lučić održao je učenicima trećeg i četvrtog razreda predavanje na temu „Upoznajmo Cvelferiju“. Cilj predavanja je bila edukacija učenika o prostoru Cvelferije. Nakon predavanja, podijeljeni u skupine, učenici su pristupili igranju unaprijed pripremljenog kviza u programu Kahoot. Najbolja skupina nagrađena je društvenom igrom „Alias“, a uručene su i utješne nagrade.
U Osnovnoj školi „Ivan Filipović“ Račinovci, 18. lipnja 2021. godine kustos Muzeja Cvelferije Ivan Lučić održao je učenicima trećeg i četvrtog razreda predavanje na temu „Upoznajmo Cvelferiju“. Cilj predavanja je bila edukacija učenika o prostoru Cvelferije. Nakon predavanja, podijeljeni u skupine, učenici su pristupili igranju unaprijed pripremljenog kviza u programu Kahoot. Najbolja skupina nagrađena je društvenom igrom „Alias“, a uručene su i utješne nagrade.
U Osnovnoj školi „Ivan Filipović“ Račinovci, 18. lipnja 2021. godine kustos Muzeja Cvelferije Ivan Lučić održao je učenicima trećeg i četvrtog razreda predavanje na temu „Upoznajmo Cvelferiju“. Cilj predavanja je bila edukacija učenika o prostoru Cvelferije. Nakon predavanja, podijeljeni u skupine, učenici su pristupili igranju unaprijed pripremljenog kviza u programu Kahoot. Najbolja skupina nagrađena je društvenom igrom „Alias“, a uručene su i utješne nagrade.
U Osnovnoj školi „Ivan Filipović“ Račinovci, 18. lipnja 2021. godine kustos Muzeja Cvelferije Ivan Lučić održao je učenicima trećeg i četvrtog razreda predavanje na temu „Upoznajmo Cvelferiju“. Cilj predavanja je bila edukacija učenika o prostoru Cvelferije. Nakon predavanja, podijeljeni u skupine, učenici su pristupili igranju unaprijed pripremljenog kviza u programu Kahoot. Najbolja skupina nagrađena je društvenom igrom „Alias“, a uručene su i utješne nagrade.