preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ivan Filipović" Račinovci

Login
Kreativni laboratoriji

Sportska škola
e-Dnevnik

 

Upis u srednju školu

Knjižnica
Katalog knjižnice OŠ "Ivan Filipović" Račinovci

Popis lektire OŠ "Ivan Filipović" Račinovci

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Slikovni rezultat za godišnji plan  i program rada škole

Slikovni rezultat za školski kurikulum

 

 

 

Projekt "Jačanje prosvjetnih i kulturnih kapaciteta radi očuvanja nacionalnog identiteta"

"Jačanje prosvjetnih i kulturnih kapaciteta radi očuvanja nacionalnog identiteta"

 U cilju jačanja položaja Hrvata u Republici Srbiji, Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije je pokrenulo „Program prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Republike Srbije“ .  Naša škola je prošla na projektu kao nositelj projekta a partner je  “Bunjevačko kolo“ iz Subotice“ . Vrijednost projekta je 160.000,00 kn. Naša škola je ostvarila 70.000kn ,a „Bunjevačko kolo 90.000 kn.

Ugovor je potpisan 6.6.2022.g.  Vukovarsko-srijemska županija će osigurati potrebna sredstva koja nedostaju za provedbu.

Rok za dovršenje projekta je 30.11.2022.

Cilj naše prijave je pomoć Hrvatima , a također osigurati materijalna sredstva za postavljanje sedam  fitnes sprava na igralište, šesterokutnu penjalicu za potrebe najmlađih,  te postavljanje golova u PŠ Đurići. Projekt postavljanja sprava bit će u tri faze: sedam sprava u prvoj fazi, šest sprava u drugoj fazi i treća faza za postavljanje antistres podloga.

Fotografije

Dana, 24.11.2022. g. postavljno je pet   fitnes sprave na školsko igralište. Projekt MRRFEU , Vukovarsko-srijemske županije i nas OŠ"Ivan Filipović" Račinovci, kao nositelja projekta "Jačanje prosvjetnih i kulturnih kapaciteta radi očuvanja nacionalnog identiteta" završen je i odrađen prema kriterijima iz  Projekta .Zbog promjena cijena na tržištu i dodijeljenim nam sredstvima kroz Projekt,  nismo bili u mogućnosti postaviti sedam sprava već pet. Škola će i dalje aplicirati na projekte EU.

Zahvaljujemo se Vukovarsko-srijemskoj županiji na  pomoći i razumijevanju da i škole s manjim brojem učenika imaju sportske sadržaje i razvijaju zdrave životne  navike .

Foto-galerija

Projekt "Od ideje do STEM vještina u školama"

 

 

 

 

1.Dvadeset kutija igrače konzole Nibble-dostavljeno 23.11. 2022.g. u našu školu 

Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području“ pružit će se podrška jačanju kapaciteta institucija osnovnoškolskog obrazovanja u Republici Hrvatskoj u STEM podučavanju modernizacijom prostora i nabavom STEM opreme za škole.

Naša škola je partner s još pet  škola iz Vrbanje, dvije škole iz Županje, Drenovaca  i nositelja projekta OŠ “Josip Kozarac“ Soljani. Našoj će školi biti dodijeljeno 39.000kn za nabavu Nibble igraće konzole za 25 učenika, edukacije za učitelje iz STEM područja. Učenici će kroz  izvanškolsku aktivnost biologa uz vodstvo nastavnika biologije i kemije izrađivati sapune od lavande i drugog bilja, kaširati papir i praviti uporabne predmete. U sklopu projekta organizirati će se izleti, posjeti muzejima, posjet školama i druge aktivnosti povezane sa STEM područjima.

Projekt završava u veljači 2024.g.

 

EKOLOZI-Izvannškolska aktivnost u sklopu projekta "Od ideje do STEM vještina u školama"

Učenici su s nastavnikom Marinkom Tomićem izrađivali tablete za perilicu posuđa i u školskom dvorištu zaštitili stablo banane . Aktivnosti se nastavljaju..

Priložene su fotografije učeničkih aktivnosti.

EKOLOZI-recikliranje 

U sklopu projekta "Od ideje do STEM vještina u školama" učenici su s učiteljicom likovne kulture Zannom Erdelji , roditeljima  učenika Kristijana Radića, pomogli svojim vrijednim rukama i vještinama  da  od plastike i metala izradi konstrukciju za Orašara . Orašar će će biti predstavljen u holu . Na Božićnoj priredbi će krasiti pozornicu. Aktivnosti se nastavljaju...

U galeriji su fotografije s akrivnosti.

 

„Od ideje do STEM vještina“ je međupredmetni  projekt koji se sastoji od više manjih projekata koji pokrivaju različita prirodoslovna  i informatička područja , a zajedničko im je što obrađuju istu temu: odnos i emotivni stav učenika spram STEM području općenito. Projekt je zamišljen kao istraživačko-praktični rad učenika i nastavnika prirodoslovnih predmeta koji su u sklopu izvannastavnih predmeta realizirali projekt o biološkim, kemijskim i fizikalnim zakonitostima te primijenili različite inovativne metode poučavanja.

Učenici su sudjelovali u radionicama na sastavljanju Nibble konzola te se upoznali sa Circuit Blocks, grafičkim programskim sučeljem.

Cilj projekta „Od ideje do STEM vještina“ bio je potaknuti učenike na kreativno stvaralaštvo i inovativnost u radu, međusobnu suradnju, odgovornost i disciplinu u radu, razvijanje samopouzdanja i samovrednovanja, na brigu o zdravlju i okolišu kao i smanjiti nesrazmjer u znanju i primjeni STEM područja s kojim učenici prijeđu iz osnovne u srednju školu.

U OŠ „Ivan Filipović“ Račinovci projekt se, između ostalog, odvijao kroz fakultativnu nastavu biologije „Ekolozi“. Cilj nastave Ekologa bio je upoznati učenike sa znanstvenim metodama istraživanja te ih osvijestiti o brizi za očuvanjem prirode i okoliša. U sklopu fakultativne nastave učenici su samostalnim radom i opažanjem stekli brojna znanja i iskustva iz područja ekologije.

Projektom „ Od ideje do STEM vještina“ ostvarena su odgojno-obrazovna očekivanja svih sedam međupredmetnih tema, s posebnim naglaskom na temu Održivi razvoj. Učenici su tijekom 35 školskih sati samostalno i/ili u grupi izvodili praktične radove iz područja biologije/ekologije u sklopu različitih aktivnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Album

Trenutno ne postoji niti jedan album.


Kreativni laboratoriji - projekt poticanja darovitosti učenika osnovnih škola u Slavoniji

Kreativni laboratoriji - projekt poticanja darovitosti učenika osnovnih škola u Slavoniji

OŠ „Ivan Filipović“ Račinovci od srpnja 2017.g. nositelj je i koordinator EU projekta: Kreativni laboratoriji - projekt poticanja darovitosti učenika osnovnih škola u Slavoniji. Partneri na projektu su OŠ "Ivan Meštrović" Drenovci, OŠ Ladimirevci te OŠ Zrinskih Nuštar.

Vrijednost projekta Kreativni laboratoriji: projekt poticanja darovitosti učenika osnovnih škola u Slavoniji (UP.03.2.2.02.0082) je  953.100,56 kn, a projekt ce trajati 2 godine, od srpnja 2017 do lipanja 2019. godine. Ciljevi projekta su ojačati kapacitete nastavnog i stručnog osoblja u području identifikacije i poticanja darovitosti učenika i izraditi i provesti individualizirane programe rada te nove metode i oblike rada, praćenja i poticanja (potencijalno) darovitih učenika.

Ovo je prvi projekt u kojem će se okušati naši učitelji i stručni suradnici, a kojeg sufinancira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda.

Kreativni labaratoriji
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PSIHOSOCIJALNE RADIONICE S DAROVITIM UČENICIMA
Autor: Josipa Antunović, 15. 1. 2019.

Prva psihosocijalna radionica s grupom darovitih učenika održana je 15. listopada 2018.g., tema radionice bila je „Daroviti učenik“. Učenici su u dvije grupe, točnije u paru i u grupi (2 učenice predmetne nastave te 3 učenika razredne nastave), rješavali zadani zadatak. Zadatak je bio izdvojiti pripremljene osobine, ponašanja i viđenja okoline za koje smatraju da opisuju darovitog učenika/dijete. Nakon izbora, uslijedio je razgovor u kojem su učenici objasnili zašto su izabrali određene osobine te mogu li u nekima prepoznati sami sebe.

Druga psihosocijalna radionica održana je 24. listopada 2018.g.. Tema radionice bila je „Razvoj slike o sebi“. Prva aktivnost je bila predstavljanje učenika: ime, koliko imaš godina, što voliš/ne voliš, kako provodiš slobodno vrijeme, neka zanimljivost o tebi. Druga aktivnost je bila „papirnata vrećica“ – učenici su dobili zadatak da razmisle o sebi, o tome kakvi su oni „iznutra“, a kakvi „izvana“. Objasnila sam im da svi imamo svoj unutrašnji svijet koji ne pokazujemo svima, to je ono što zapravo jesmo. Isto tako imamo vanjski svijet, to je ono kako se ponašamo i kakvima nas drugi vide. Podijelila sam im improvizirane papirnate vrećice i rekla da s vanjske strane nacrtaju svoj vanjski svijet (kako nas drugi vide), a s unutarnje strane svoj unutarnji svijet (kako se zapravo osjećamo). Nakon toga je uslijedilo pojedinačno komentiranje uradaka i razgovor o tome koliko dobro poznajemo sami sebe.

U studenom su održane dvije psihosocijalne radionice.

5.11.2018.g. odrađen je drugi dio radionice s temom razvoja slike o sebi. Cilj radionice je bio osvijestiti svoje vrline i mane. Učenici su individualno izdvojili po 5 svojih pozitivnih osobina i 5 osobina koje smatraju svojim manama (učenici teže ističu svoje vrline). Nakon toga je uslijedio razgovor o važnosti prihvaćanja sebe i radu na korekciji osobina i ponašanja kojima nismo zadovoljni. Svaki učenik je iznio prijedlog kako možemo unaprijediti ono u čemu smo već dobri, a kako pokušati korigirati nedostatke. Zadnja aktivnost je bila razgovor o ciljevima koje želimo postići u životu.

19.11.2018.g. održana je radionica „Samopouzdanje i samopoštovanje“. Razgovarali smo o tome koliko mišljenje okoline utječe i formira mišljenje osobe o samome sebi. Učenici su iznijeli komentare o tome što misle kako ih doživljavaju prijatelji, roditelji i učitelji u školi te koliko ta mišljenja utječu na sliku koju imaju sami o sebi. Sljedeći zadatak je bio da izaberu osobu kojoj se iz nekog razloga dive ili im je uzor i da na papir napišu 5 rečenica i osobina zbog kojih im je određena osoba uzor. Nakon toga su napisano čitali naglas, ali u prvom licu jednine, kao da govore o sebi. Završna aktivnost je bila čitanje priče naslova Kirurg. Nakon čitanja učenicima sam rekla da pogledaju svoje ruke i dobro razmisle što vide u njima, što su dobro učinile, a što bi tek mogli učiniti s njima.

U mjesecu prosincu s učenicima je provedena radionica o emocijama. Naglasak je bio na prepoznavanju i imenovanju vlastitih emocija te izražavanju i prihvaćanju istih. U prvom zadatku učenici su dobili fotografije lica s različitim emocijama  te su trebali imenovati emociju i prisjetiti se nekog događaja/situacije koji je u njima izazvao tu emociju. Nakon toga je uslijedio razgovor o tome koliko pokazujemo svoje osjećaje, koliko često i zašto skrivamo svoje osjećaje, pred kime lako pokazujemo osjećaje a pred kime ih najviše skrivamo, kako drugi reagiraju kada pokažemo osjećaje. Kao čestu emociju učenici su, između ostaloga, istaknuli i ljutnju te je to prva pojedinačna emocija o kojoj smo razgovarali.

 

                                        Voditelj: Iva Obradović, stručni suradnik pedagog

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju